Opgelost door Bol.com: Product retour gestuurd

sad Opgelost
Linn

Ik heb een product
van Bol.com weer mee gegeven aan de postnl en geweigerd aan de deur. Pakketje is netjes terug gestuurd naar Bol.com. Heb ik ook bewijs van. Maar ze zeggen dat ik het product nog moet betalen. Vervolgens na tig mails en gebeld te hebben. Zou dit geregeld worden. Het is nog steeds niet geregeld. Elke keer krijg je weer iemand anders van bol.com aan de lijn. En ze zeggen allemaal dat ze het netjes voor me gaan oplossen. Het is nog steeds niet gebeurd.En ik moet voor mijn geretourneerde product gewoon betalen. Het is schandalig!!! Ik koop nooit meer bij de Bol.com.

Dat dit netjes opgelost gaat worden!

Linn
Dat de betalingsverplichting voor het product nu is komen te vervallen. Hoop dat het gebeurd. Een maand geleden is Dat ook al gezegd door bol.com en hebben ze deze afspraak niet nagekomen.Terwijl ik daarna een brief op de mat kreeg met een betalingsherinnering en incasso bureau. Ik koop dus nooit meer bij Bol.com!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?