Opgelost door Bol.com: PS4 verloren bij levering, moet opnieuw bestellen ?!

Marqoz

Allereerst heb ik deze klacht ook al telefonisch gemeld, en is deze inmiddels ook verzonden per mail.

Mijn klacht gaat over is de wijze waarop er omgegaan is met mijn ontstane klacht en de uiteindelijke onsympathieke afhandeling hiervan. Waar gaat het in het kort om: Op 26 juni heb ik een pre-order van de PS4 gedaan, door deze zeer vroege bestelling was mij een levering op de releasedag beloofd (29 november), deze blijft echter uit.

Helaas blijkt na veel contact en maar liefst 3 weken afwachten (met het uitblijven van toegezegde status-updates) dat mijn pakket tijdens de levering verloren is gegaan. Op de vraag wat nu moet doen, blijkt dat het geld al teruggestort is (zonder dat ik hierom had gevraagd) en dat ik maar opnieuw moet bestellen. Met als gevolg dat ik maanden heb zitten wachten op niks en ik weer achteraan op de wachtlijst mag aansluiten. Dit alles zonder excuus of compensatie voor bovenstaande.

Alsnog levering van de PS4 op de eerstvolgende mogelijkheid of een andere passende en in verhouding staande compensatie.

Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Marqoz
    Ondanks dat deze desbetreffende fout niet meer te herstellen was, heeft bol.com mij uiteindelijk het gevoel gegeven serieus met mijn klachten om te gaan en een passende compensatie aan te bieden. Bovendien heeft de desbetreffend medewerker notie gemaakt van mijn opbouwende kritiek. Prima!

Marqoz

Ook een klacht indienen over Bol.com?