Klacht Bol.com: Punten select abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 638799
Gebruiker
MaSt holding
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Het Select abonnement. Bij het kopen van geselecteerde artikelen op bol.com spaar je punten, maar deze artikelen worden pas na een aantal weken bijgeschreven. Dus stel je abonnement loopt van 19 december 2021 tot 19 december 2022 en je koopt in de eerste week van december nog artikelen dan lukt het niet meer om punten te sparen. Dit abonnement is dus een grote flop qua punten sparen.

Gewenste oplossing

Tegemoetkoming en het bijschrijven van de punten waardoor ik mijn cadeau open kan maken
Geboden oplossing
Beste Chantal, Dat betekent dus dat je maar 11 maanden gebruik kun maken van het select abonnement om punten te sparen. In mijn geval vind ik het vreemd dat jullie niet zeggen dat ik alsnog mijn cadeau open mag maken voor de eerste 60 gespaarde punten. Hier zou een uitzondering gemaakt voor moeten worden. Hartelijke groet, Maaike Peters
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    MaSt holding
    Datum
    9500769397
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen