Klacht Bol.com: Radio stilte na niet in gaan op voorstel

Klachtnummer
# 178926
Gebruiker
D.Muller
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Bol stelt voor om de koopovereenkomst van een ondeugdelijk apparaat te ontbinden.
Wanneer ik hier niet mee akkoord ga en aanspraak maak op mijn recht, op een deugdelijk apparaat, met verwijzing naar het consumentenrecht/ garantie en conformiteit. Ontstaat er een radio stilte vanaf de kant van Bol en reageren ze niet binnen de na alle redelijkheid gestelde termijn op mijn bericht.

Gewenste oplossing

Bol dient het ondeugdelijke product kosteloos te laten repareren of te vervangen door een gelijkwaardig product van de zelfde waarde en wel met die verstande dat de reparatie of vervanging mij geen ernstige overlast zou mogen bezorgen of extra geld mag kosten.
Ik stel voor dat Bol mij met spoed een tijdelijk leenexemplaar aanbied, aangezien dit verhaal al vanaf begin mei speelt, ik ernstige overlast ondervindt en bol bij het voorstel het koopovereenkomst te ontbinden, voorziet dat het nog wel even kan duren voordat het opgelost is. Blijkt reparatie uiteindelijk niet mogelijk of volstaat het ter vervanging aangeboden product niet. Dan kan ik er altijd nog voor kiezen om de koopovereenkomst te ontbinden, het product terug te geven aan Bol en mijn geld terug te krijgen.

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Muller,

    Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd. Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

    Groet, Jade van bol.com
  2. Auteur
    D.Muller
    Datum
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de mail die u heeft verzonden, door te zetten naar het mailadres aangeven in het account bij Bol en niet naar het mailadres van mijn werk dit i.v.m. de vakantie periode
  3. Auteur
    D.Muller
    Datum
    Beste Jade,
    Ik heb nog geen e-mail van u mogen ontvangen op het verzochte quicknet.nl adres.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Muller,

    Ik heb de e-mail zojuist doorgestuurd naar het andere e-mailadres.

    Groet, Jade van bol.com
  5. Auteur
    D.Muller
    Datum
    Beste Jade,
    Dank u wel voor het doorzetten van de mail. Ik heb uw e-mail zojuist beantwoord.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen