Opgelost door Bol.com: reparatie aangemeld, bol.com negeert meerdere meldingen wegens

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454842
Gebruiker
Noxi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij Bol.com 2 electrische tandenborstels (set) gekocht december 2018, met garantie van 3 jaar. Nu is er eentje kapot gegaan en heb ik dit aan Bol.com gemeld op 19 mei. Ik kreeg als reactie dat zij dit aan de partner zouden laten weten en dat dit ongeveer 2-4 werkdagen kan duren. Op 26 mei, 29 mei en 3 juni heb ik om een update gevraagd, maar op alle mailtjes geen reactie. Uitindelijk heb ik op 3 juni met een mederwerker van Bol.com gechat, zij zou het uitzoeken en mij wat laten weten. Hier weer geen reactie meer op gekregen dus op 9 juni nogmaals de chat geopend en hier kreeg ik te horen dat er iets verkeerds is gegaan en dat ze het gaat uitzoeken, dus dat ik weer moet afwachten. Ter tegemoetkoming kan ze me 3,50 geven voor het ongemak. Ik heb in de tussentijd ook nog een klacht via de website ingestuurd maar hier ook geen reactie opgekregen. Op donderdag wordt ik gebeld door Bol.com de medewerker zag al het mailverkeer en vond het wel zo netjes om me even te bellen. Zij vertelde mij dat ze dit bij de hoofdkantoor ging neerleggen en dat ik begin deze week iets zou horen. Nu heb ik dezelfde dag een mail gekregen met als antwoord dat de partner niet meer via bol.com verkoopt dus dat zij qua garantie weinig kunnen betekenen. Ook omdat het artikel eind 2018 aangeschaft is. Wel wil hij een tegemoetkoming doen van 10 euro. Ik heb hier op gereageerd dat mijn garantie tot december 2021 loopt en ik hier niet mee akkoord ga. Uiteindelijk heb ik reactie terug gekregen dat ik zelf naar de fabrikant moet gaan om dit op te lossen. Ik vind dit een rare manier van zaken doen aangezien ik dit bij Bol.com heb gekocht.

De oplossing

repareren of nieuwe toesturen

1 reactie

  1. Auteur
    Noxi
    Datum
    Beste Chantal,

    Het bestelnummer is 2081245870. En het gaat om
    Oral-B Vitality Kids Princess+ Extra Body - Elektrische Tandenborstel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Noxi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding voor nieuw product
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen