Opgelost door Bol.com: Reparatie nog steeds niet retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 365130
Gebruiker
Manvanstaal
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Contact gehad via virtuele assistent over ter reparatie aangeboden digitale bel en al sinds enkele dagen is deze reeds retour bij Bol. Ik krijg een zeer onbevredigend antwoord. N.l. Binnen enkele dagen krijgt u een mail! Het waarom de teruglevering niet plaatsvind blijft mistig. Ik wil gewoon weten waarom ik het gerepareerde artikel nog niet terug heb!

De oplossing

Ik wil het ding terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Manvanstaal,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Manvanstaal
    Datum
    Dank voor het bericht, maar ik snap niets van de hele vertraging!
  3. Auteur
    Manvanstaal
    Datum
    Bol.com heeft me telefonisch benaderd en uitgelegd wat het probleem is en heeft een uitstekende oplossing geboden. Daarvoor heel veel waardering!
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Manvanstaal,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Manvanstaal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aanschaf prijs retour en een tegoedbon ter compensatie van het prijsverschil! Een uitstekende oplossing en ik ben hier zeer tevreden over! Goede service van bol.com
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen