Opgelost door Bol.com: Reparatietijd duurt lang

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16302
Gebruiker
Lisa Uythof
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo,

10 oktober 2012 heb ik mijn Samsung mp4 speler opgestuurd ter reparatie naar Bol.com.
4 weken later heb ik er nog niets van gehoord en ook nog niets ontvangen.
Nu wacht ik inmiddels al bijna 7 weken op mijn Samsung.
Ik heb ook contact opgenomen met de klantenservice en wat mij werd verteld was dat ik moest wachten en ik heb een cadeaubon van 5 euro ontvangen en daarbij een excuus voor het ongemak. De reparatie van mijn Samsung zou zo snel mogelijk worden afgerond.

Die mail was een week geleden.
Nog niks gehoord, en nu vraag ik me af hoelang mag zo'n reparatie duren? Op Bol.com staat dat ze streven naar 4 weken. En wat zijn mijn rechten? Mag ik de koopovereenkomst ontbinden om vervolgens mijn geld terug te krijgen? Of moet ik nog langer wachten tot dat ik mijn Samsung weer opgestuurd krijg?

Mvg, Lisa Uythof.

De oplossing

Mijn mp4 Samsung binnen een week thuis geleverd.
Of mijn geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Lisa Uythof
    Datum
    Correctie: Ipv 7 weken 8 weken.
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,bol.com
  3. Auteur
    Lisa Uythof
    Datum
    Er is een goede oplossing gevonden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisa Uythof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?