Klacht Bol.com: Restitutie

Klachtnummer
# 46010
Gebruiker
Mork Hanenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via bol.com bij Bronkhorst Boeken de roman hoe duur was de suiker gekocht. Ik kocht een duur exemplaar van 40 Euro en kreeg een goedkoper exemplaar opgestuurd van 12,50, volgens de catalogus. We hebben dit boek gehouden. In Januari, na kerst, heb ik Bronkhorst Boeken gebeld over restitutie van het teveel betaalde bedrag. Omdat de twee weken al verstreken van de teruggave termijn wilde die mevrouw niks terug geven.
Toen heb ik bol.com gemailde met een klacht. Nu zegt bol.com dat die niks kunnen doen en dat ik het zelf moet oplossen met de externe verkoper....dat is dus Bronkhorst Boeken, maar die hebben al aangegeven dat ze niet mee willen werken.

De oplossing

Ik vind het heel flauw dat ik niks terug krijg. Alles kan zo nagegaan worden in de computer.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team