Opgelost door Bol.com: Retour artikel Bol.com zoekgeraakt in retourproces
Details
Klacht
Rugtas die defect was naar Bol.com ipv BagageOnline teruggestuurd. Zelfde rugtas in dezelfde periode bij Bol.com aangeschaft maar verkeerd product opgestuurd gekregen. Na enkele maanden rugtas defect en per ongeluk naar Bol.com ipv BagageOnline opgestuurd. Bol.com wil de verkeerd verstuurde rugtas niet aan mij terugsturen, ondanks dat ik bereid ben verzendkosten te betalen. Reactie van Bol.com is dat zij de rugtas niet meer kunnen traceren in het retourproces, dit terwijl er een track & Trace code van PostNL bekend is.Gewenste oplossing
Rugtas retour ontvangen of een korting om een nieuwe aan te schaffen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.