Opgelost door Bol.com: Retour artikel Bol.com zoekgeraakt in retourproces

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 361987
Gebruiker
Bootburg
Datum
12 reacties

Details

Klacht

Rugtas die defect was naar Bol.com ipv BagageOnline teruggestuurd. Zelfde rugtas in dezelfde periode bij Bol.com aangeschaft maar verkeerd product opgestuurd gekregen. Na enkele maanden rugtas defect en per ongeluk naar Bol.com ipv BagageOnline opgestuurd. Bol.com wil de verkeerd verstuurde rugtas niet aan mij terugsturen, ondanks dat ik bereid ben verzendkosten te betalen. Reactie van Bol.com is dat zij de rugtas niet meer kunnen traceren in het retourproces, dit terwijl er een track & Trace code van PostNL bekend is.

Gewenste oplossing

Rugtas retour ontvangen of een korting om een nieuwe aan te schaffen.
Geboden oplossing
Nieuw exemplaar ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

12 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bootburg,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Het gaat over een rugtas en handschoenen. Handschoenen wacht ik nog steeds op uitslag van voorraad telling en de rugtas is zoekgeraakt in retour proces van Bol.com. Betreft CASE:58234096
  3. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Is er inmiddels meer bekend over de rugtas?
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bootburg,

    Mijn collega's van het magazijn zijn er druk mee bezig. Zodra er meer informatie is, neem ik gelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  5. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Sheriva,

    Dank voor je reactie.
    Dit proces duurt naar mijn mening wel erg lang.
  6. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Goedemorgen Bol.com,
    Is m’n tas inmiddels gevonden?
  7. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bootburg,

    Dat je het proces lang vindt duren dat kan ik mij heel goed voorstellen. Graag had ik je het antwoord al willen geven. Mijn collega's zijn nog steeds bezig met het onderzoek. Zodra ik meer informatie heb, dan breng ik je hiervan op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  8. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Dank voor je reactie.
    Is het mogelijk uit te leggen in welke fase van het proces je collega’s momenteel zijn?
  9. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Goedemiddag,
    Graag zou ik de actuele status van de zoekacties willen weten.
  10. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bootburg,

    Vandaag neem ik contact met je op om de situatie te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  11. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Sheriva,

    Ik ben vandaag tot 18:15 uur telefonisch zeer beperkt bereikbaar.
    Vanaf 18:15 uur is telefonisch contact mogelijk.

    Gr., Steve Relyveld
  12. Auteur
    Bootburg
    Datum
    Een nieuwe rugtas is vrijdag 17 mei jl ontvangen waarvoor dank.
    Ben ontzettend tevreden over de aangeboden oplossing.

    Ik sluit bij deze de kwestie.

    Fijne dag Sheriva

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen