Opgelost door Bol.com: Retour artikel na een maand nog steeds niet ontvangen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80345
Gebruiker
Jasper
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een elpee besteld bij bol.com. Binnen een week(!) was deze ontvangen maar helaas beschadigd. Er wordt van mij verwacht dat ik binnen 2 dagen het artikel retourneer. Bol.com krijgt het voor elkaar om mij vervolgens een maand op het vervangende artikel te laten wachten. Hiervoor heb ik al twee keer de klantenservice gebeld, maar deze blijven mij vertellen "toch maar even rustig af te wachten". Als ik potdomme op de fiets naar Parijs was gegaan om de elpee daar te kopen was ik alweer terúg geweest mensen!!

Bol.com "voor 18;00 besteld morgen in huis" Maar dat kunnen we toch niet echt zeggen, DUNKT MIJ.

De oplossing

Er is mij gevraagd deze week nog even af te wachten bij de klantenservice. Ik wacht tot vrijdag middag. (dan is het precies een maand geleden dat ik mijn artikel geretourneerd heb) Mocht ik dan nog steeds niks gehoord hebben over de status van mijn vervangende artikel bel ik de klantenservice om mijn geld terug te krijgen. Oh en verder zal ik dan ook nooit meer iets bestellen bij bol.com, en iedereen mag het weten.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hi Jasper,
    Vandaag hebben wij zowel per e-mail als per telefoon contact gehad.
    Bedankt voor het prettige gesprek.
    Met vriendelijke groet,
    Jolanda
  2. Auteur
    Jasper
    Datum
    Nadat ik een medewerker van het hoofdkantoor heb gesproken was al snel duidelijk wat er aan de hand was. Deze medewerker heeft mij keurig netjes een mail gestuurd waarin bleek dat het om overmacht ging en ik mijn bestelling vrijdag middag kon verwachten. Ik heb hem nu in handen. Fijn dat het opgelost is al hoewel ik een klein goedmakertje had verwacht bij het pakket.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jasper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen