Opgelost door Bol.com: Retour blijft open staan
Details
Klacht
Ik heb begin januari een artikel retour gestuurd. Heb hier een retour bewijs van. Echter dit retour staat nog stéeds open. Ik ben al weken aan het mailen met ze. Ze blijven aldoor beloven dat dit wordt opgelost. Echter ik blijf maar betaal herinneringen krijgen. Ik heb echt lang geduld en begrip voor bedrijven, echter dit.duurt te lang. Vind het oprecht schandaligGewenste oplossing
Mijn bestelling als retour melden. Dit is niet mijn probleem. Maar iets tussen sanitairwinkel/bol.com/postnlBijlagen
- Screenshot_20230315_094148_Outlook.jpg 1,5 MB
- Screenshot_20230315_105326_Outlook.jpg 450 KB
- Screenshot_20230315_105352_Outlook.jpg 391 KB
- Screenshot_20230315_105254_Outlook.jpg 368 KB
- Screenshot_20230315_105311_Outlook.jpg 431 KB
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.