Opgelost door Bol.com: Retour blijft open staan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 652625
Gebruiker
Gebruiker1600793414
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik heb begin januari een artikel retour gestuurd. Heb hier een retour bewijs van. Echter dit retour staat nog stéeds open. Ik ben al weken aan het mailen met ze. Ze blijven aldoor beloven dat dit wordt opgelost. Echter ik blijf maar betaal herinneringen krijgen. Ik heb echt lang geduld en begrip voor bedrijven, echter dit.duurt te lang. Vind het oprecht schandalig

Gewenste oplossing

Mijn bestelling als retour melden. Dit is niet mijn probleem. Maar iets tussen sanitairwinkel/bol.com/postnl

Bijlagen

Geboden oplossing
Dank en fijn dat het middels een (openbare) klacht wél binnen 24 uur opgelost kan zijn....
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Gebruiker1600793414
    Datum
    Zoals je ziet zou het 27 febr al in orde worden gEMAAKT
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Gebruiker1600793414
    Datum
    Zucht.... dit antwoord hoor ik al te vaak... please, los het gewoon op. Vandaag nog...
  5. Auteur
    Gebruiker1600793414
    Datum
    Vannochtend kreeg ik deze hoopvolle mail:

    Beste Arjen,

    Vanuit Sanitairwinkel wil ik u uiteraard helpen met de afhandeling van uw retour. Ook wij vragen dan van u om de track and trace of het afleverbewijs van de retourzending.

    Graag ontvangen wij deze zodat we het retour verder kunnen verwerken voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Lisanne
    Sanitairwinkel.nl
    Partner van bol.com


    Echter, de hoop is al weer verdwenen, en we beginnen wéer van voor af aan....

    Beste Arjen,

    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Aan de hand van de gegevens kom ik uit bij de volgende track and trace:
    https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SBLCR621368542-NL-5222AH?language=nl

    Hierin is te zien dat de zending nooit bij ons is aangekomen. Om die reden kunnen we het retour niet verwerken en zou u hiervoor navraag kunnen doen bij PostNL met betrekking tot de retourzending.

    Met vriendelijke groet,

    Lisanne
    Sanitairwinkel.nl
    Partner van bol.com


    Please.

    Help mij
  6. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen