Opgelost door Bol.com: Retour gezonden zending toch betalen met dubbel herinneringskosten

Dikke Dol

Op 12mei heb ik bij Bol een TP-Link TL-PA4010 KIT - Powerline zonder wifi - 2 Stuks en omdat in de product-omschrijving niet aangegeven is dat er ook 2 netkabels bij zaten heb ik ook 2 CablExpert PP6-0.5M - Netwerkkabel, FTP Cat6, grijs besteld. Eerst werd de TP-Link TL-PA4010 KIT afgeleverd en toen bleek dat er wel 2 netkabels bij zaten, heb ik geprobeerd de bestelling van de 2 CablExpert PP6-0.5M - Netwerkkabel te annuleren. Helaas was dat niet mogelijk omdat ze al in de afleveringsprocedure zaten. Ik heb toen de bestelling die door PostNL bezorgd werd geweigerd en gevraagd om deze te retourneren. Ik heb toen bij Bol de zending als retour gemeld. Op 28 mei 2019 kreeg ik een betalingsverzoek. Ik heb toen de klantenservice van Bol gebeld en de zaak uitgelegd. Op 13 juni 2019 kreeg ik een aanmaning (verhoogd met Herinneringskosten). Op 29 juni kreeg ik de laatste aanmaning (verhoog met dubbele Herinneringskosten). Ik baal hier ontzettend van om zonder telefonisch overleg over de retourzending (wat die is naar de leverancier gegaan) over te gaan naar deze acties. Waar is het pakketje met de 2 CablExpert PP6-0.5M gebleven. Het adres van de afzender en mijn adres staan erop. Het is door PostNL teruggestuurd naar de afzender of als dat voor PostNL een probleem zou zijn geweest terug naar mijn adres. Dat laatste is niet gebeurd, dus is het bij de afzender.

Op de eerste plaats moet Bol zorgen voor een correcte productomschrijving, dan was dit niet gebeurd.
Bol moet de zending behandelen als retour en de factuur en aanmaningen intrekken.

Bol.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Dikke Dol
    Klacht is door Bol.com opgelost.
    De factuur en aanmaningen zijn gecrediteerd.

Dikke Dol
Factuur en aanmaningen zijn gecrediteerd.

Ook een klacht indienen over Bol.com?