Klacht Bol.com: Retour met andere barcode

Bjorn S

Op 13 en 22 maart j.l heb ik een bestelling gedaan bij BOL.COM, deze bestellingen heb ik zijn geheel geretourneerd. In de app van Bol.com kan men de artikelen retour melden. Dit is ook gedaan. De barcodes die bij bol.com in de app staan moet je dan scannen bij een postNL punt. In mijn geval was dat een Karwei bouwmarkt. Alleen toen ik de barcodes van de bestellingen wilde scannen gaf post nl aam dat de barcodes ongeldig waren. De mevrouw van de Karwei adviseerde mij om via de app van postNL zelf een sticker te maken met alle gegeven die ook op de sticker van bol.com staan. Zoals adres en retour nummer. Nu dat het pakket is retour is gestuurd bij post nl. Zegt bol.com het niet te willen retouren omdat de barcodes niet overeenkomen met de desbetreffende bestellingen. Ik heb bol.com letterlijk 20x gebeld maar niemand kan wat. 1 medewerker had ik gesproken en die gaf aan dat ik terug gebeld zou worden door bet credit management. Maar 3 keer raden.... is niet gebeurd. Wat snapt bol.com niet? 2 bestellingen 2 reoturen 2 retour nummers 2 track and trace codes. Op de stickers staat duidelijk de retour nummers op wat ook op hun sticker staat. Maar omdag post nl aangaf dat de barcodes ongeldig was heb ik op advies een retour in de postnl app aangemaakt (verzending). Bol.com heeft het inmiddels bij Accountor neergelegd en die blijven ook volhouden wat bol.com zegt. Ik snap het niet meer. Bol.com reageert niet en Accountor ook niet. Wat ik me wel hen voorgenomen is € 0,00 te betalen.

dat de vorderingen worden weggehaald bij het incassobureau en dat ik een excuus krijg!

Bjorn S
    Bol.com neemt de moeite nieg om je te helpen!
    Inmiddels is de vordering bin Accountor weg gehaad maar bol.com is er niet mee eens! Bol.com reageer niet en als ik ze telefonisch spreek zijn ze allemaal stuk voor stuk een stelletje met hun uitspraken. Gelukkig neem ik alle telefoon gesprekken op.

Bjorn S
Nog steeds geen excuus gehad,!! Ik verwacht op zn mist een heel groot excuus!

Ook een klacht indienen over Bol.com?