Klacht Bol.com: retour nemen artikel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 140563
Gebruiker
Eduard Ackermans
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bol.com wil het artikel middels een retourbon van bol.com niet retour nemen omdat het gekocht is via een wederpartij van bol.com . Ze doen geen retouren voor wederverkopers op de bol.com site. Voorstel is dat de koper de retourzending zelf betaald en verzend naar de wederverkoper en dan kijken ze of bol.com het mogelijk alsnog vergoed. rekening dus indienen en afwachten hoe bol.com wikt of weegt. Voorstel gedaan om het terug te zenden naar Bol.com maar dat werd niet geaccepteerd.

De oplossing

Een retourbiljet van " bol.com of een antwoordnummer waar ik het pakketnaar kan retourzenden.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Ackermans,

    Het retourbiljetheeft u gekregen en u heeft uw pakket reeds geretourneerd. Zodra wij deze hebben ontvangen en deze is verwerkt duurt het nog drie dagen alvorens het aankoopbedrag weer op uw rekening staat.

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  2. Auteur
    Eduard Ackermans
    Datum
    Ik wil eerst afwachten of het geld inderdaad zoals nu toegezegd binnen drie dagen is teruggestort. Er is in eerste instantie door een medwerkster verteld dat dit wel drie weken kan duren en andere medewerkster zei 10 dagen en nu 3 dagen even afwachten.
    Vriendelijke groet
  3. Auteur
    Eduard Ackermans
    Datum
    Klacht is afgehandeld alleen de medewerkers van Bol.com
    kunnen niet tegen kritiek zijn zeer ingenomen met zichzelf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eduard Ackermans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen