Opgelost door Bol.com: Retour niet verwerkt, klant moet betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403192
Gebruiker
MW
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb drie producten retour aangemeld en terug gestuurd. Ik heb alle 3 de producten in 1 pakket gedaan en heb 1 3S code laten scannen, ervan uitgaande dat zowel de 2 jassen van de gescande 3S code retour zouden verwekt worden maar ook het artikel van de andere code die ik niet heb laten scannen omdat ik dit artikel bij de andere artikelen heb gedaan in het pakket. Deze optie biedt bol.com aan.

Nu zijn alleen de 2 jassen van de gescande 3S code als retour verwerkt en niet de jas die ook in dit pakket zat onder de andere code, die ik dus niet gebruikt heb. Omdat jullie de optie aanbieden om meerdere producten als retour aan te melden maar te kiezen voor 1 te scannen code heb ik dit gedaan. Nu moet ik bewijzen dat alle 3 de artikelen zijn geroutineerd.

De oplossing

De retour alsnog verwerken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MW
    Datum
    Retour verwerkt. Goede en snelle service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Retour verwerkt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?