Klacht Bol.com: Retour niet verwerkt

Doenya

Artikelen retour gestuurd en verzendbewijs gemaild en toch moet ik betalen omdat ze beweren dat ze het niet hebben ontvangen. Ben al meer dan 2 maanden bezig hiermee iedere keer wordt er weer wat anders gezegd. Dit keer mailt mevrouw mij dat ik het goed retour had moeten sturen en dat het mijn eigen fout is. En ik alsnog moet betalen. Als je beide verzendbewijzen via PostNL zoekt zegt deze dat het al bezorgd is. Ze hebben na zoveel smoesjes nu de smoes dat het gewicht van het pakketje niet overeen komt met de artikelen?! Hoe gek kan je het maken.. ik ben er klaar mee en ik ga geen cent betalen. En als ik met ze hierover chat via de site negeren ze mij gewoon. Hele slechte zaak. Ik ben altijd een vaste klant geweest. Jammer dat ze zo met hun klanten omgaan. Ik moet ff ruime 200€ overmaken voor artikelen die ik niet heb. Niet te geloven

Retour juist afhandeld en incasso stopzet

Bol.com
    Beste Doenya,

we hebben je bericht ook via de Thuiswinkel ontvangen, daarom sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

Doenya
Uiteindelijke oplossing Zij hebben niks opgelost, dit is hun bericht. Goedemorgen Doenya, Op zaterdag 16 maart hebben wij van de Thuiswinkel een bericht ontvangen. In je bericht geef je aan dat je onterecht in een incassotraject zit door een retourzending. Door middel van een verzendbewijs kan je aantonen dat je de retouren daadwerkelijk hebt opgestuurd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je de gehele situatie beu bent en dat je graag een oplossing wilt. Hoe graag ik je ook wil verder helpen, helaas is dat niet mogelijk. Twee artikelen zijn niet retour aangekomen in ons magazijn. Ook al geeft een traceercode aan van wel, dat is niet altijd de waarheid. Normaal gesproken maken wij als een pakket niet retour is aangekomen, een uitzondering. Dit is voor nu helaas niet meer mogelijk omdat er teveel meldingen in je account staan dat een pakket niet is geleverd of retour is aangekomen.