Klacht Bol.com: Retour niet verwerkt

T. Croese

In oktober heb ik via bol.com 6 kuipstoeltjes gekocht. Nu bleek bij het in elkaar zetten van het eerste stoeltje dat deze erg scheef was en daarom hebben we besloten het hele pakket retour te sturen. Alle 6 de stoeltjes dus. Dat retour sturen was al het eerste dat misging. Het pakket werd weer naar ons teruggestuurd! Wij hebben deze geweigerd aan de deur. Hierover meerdere malen contact gehad met bol.com.
Vervolgens duurde het erg lang alvorens we een retourbevestiging kregen, ook daarover moesten wij met bol bellen. Uiteindelijk kwam de bevestiging per mail. Toen dachten wij dat het eindelijk opgelost was.
Maar niks was minder waar! Vervolgens blijf ik betaalherinneringen ontvangen. Het schijnt dat er maar 4 van de 6 stoelen als retour zijn verwerkt! Ongelooflijk.
Nu krijg ik betaalherinneringen met dreiging van een incassoburo. En ook kan ik in de tussentijd niks meer via bol bestellen omdat mijn account is geblokkeerd?!
Bellen met bol heeft geen zin, er wordt niks opgelost. Er wordt me nu al 2x gezegd dat ik 2 werkdagen moet wachten op antwoord omdat Veelkooopjes niet reageert.
Ik ben het nu echt ontzettend zat. Ik weet niet bij wie het probleem nu uiteindelijk ligt; Veelkoopjes of Bol
Maar het is ronduit asociaal dat er niks gebeurd.

Retour compleet verwerken

Ook een klacht indienen over Bol.com?