Klacht Bol.com: Retourbetaling via cadeaukaart

Gebruiker1553852026

Op 20 mei een bestelling geplaatst van totaal € 368,13. Cadeaukaarten a € 68,40 (€ 50 en € 18,40) gebruikt en rest op creditcard. 1 artikel a € 67,15 retour gestuurd op 26 mei. Deze retourzending is op 28 mei retour ontvangen. Bedrag is nu 11 augustus nog niet terug geboekt op creditcard. Bol.com geeft aan dat de retourzending geannuleerd is. Heb de code van PostNL en uiteindelijk blijkt het artikel wel retour ontvangen te zijn.
Wordt meegedeeld dat € 17,40 wordt teruggestort op cadeaukaart en € 49,74 terug naar creditcard. Ik ben het niet eens met deze gang van zaken.
Ik besteed ruimschoots meer dan € 68,40 van de cadeaukaarten. Ik wil het volledige bedrag a € 67,15 terug op m'n creditcard.
Krijg allerlei redenen, dat het niet kan etc. Op voorhand wordt al gezegd dat een klacht indienen bij de klantenservice geen zin heeft.
Jullie stelen van mensen!!

Ik wil het retourbedrag a € 67,15 terug gestort krijgen op mijn creditcard.

Gebruiker1553852026
Uiteindelijke oplossing Ze geven opnieuw aan dat ze het alleen kunnen terugstorten op cadeaukaart. Terwijl er voor € 300 is afgeschreven van m'n creditcard. Bol.com bepaalt nu voor welke product ik, volgens hun, de cadeaukaart heb gebruikt. Terwijl het 1 bestelling van 3 producten was. Als ik een van de andere producten had terug gestuurd, had ik die toevallig zeker betaald met de cadeaukaart. Zo kan je het altijd naar je eigen hand zetten en hoef je nooit geld terug te betalen.