Klacht Bol.com: Retourkosten die niet horen!!!!

Klachtnummer
# 365976
Gebruiker
DerdeAbrikoos#595
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een shirt besteld via bol.com van malelions. Nu had ik maat M besteld en ik heb een maat L nodig. Nu wil ik hem ruilen, dus retour versturen. Krijg ik geen retourlabel gevonden. Ik contact opgenomen met zowel jullie als mrFash. Bij jullie krijg ik een computer apparaat terug die mij verteld hoe ik aan die retourlabel kom. Ga ik uiteindelijk naar de jumbo (omdat daar de postNL punt zit). Vertellen zij mij dat ik moet betalen om het pakje retour te zenden, terwijl dit NIET hoeft volgens jullie site!!!! Ik vind het belachelijk dat ik ten eerste niet eens reactie krijg via de mail van MrFash en dat ik nu serieus moet gaan betalen voor te ruilen??????

De oplossing

De kosten vergoeden.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste DerdeAbrikoos#595,

    Dank voor je bericht! Het is inderdaad niet de bedoeling dat jij binnenzichttermijn moet betalen voor het retourneren. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste DerdeAbrikoos#595,

    Vorige week heb je contact gehad met de verkoper. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen