Opgelost door Bol.com: retourkosten voor rekening klant

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89272
Gebruiker
HVV
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij BOL via een externe verkoper een woordenboek voor mijn dochter gekocht.
Dit bleek verkeerd te zijn en dietn geruild te worden. Bij het willen retourneren blijkt dat de retourkosten voor eigen rekening zijn!.
Bij het bestellen is dat niet duidelijk nar voren gekomen.
Op de hoofdpagina staat in het GROEN: "Gratis verzending vanaf €20,- , gratis retourzending en 30 dagen bedenktijd".
Bij heeeeel goed kijken staat er nog een klein sterretje achter.
Als je dan verder klikt kom je op een volgende pagina met heel veel tekst waar in het ROOD de tekst staat: "Gratis retourneren". Pas als je de tekst daaronder helemaal doorleest dan staat er als laatste dat dit bij andere verkopers niet altijd gratis is.
Door het zo te presenteren doet BOL.Com aan misleiding.

De oplossing

Bol.Com neemt retourkosten voor rekening en ik wil het boek omruilen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer,U bent zojuist per e-mail op de hoogte gesteld van een passende oplossing.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  3. Auteur
    HVV
    Datum
    Na enig heen en weer mailen is de klacht nu voortvarend opgepakt en weggewerkt. Het vertrouwen in BOL.Com is volledig hersteld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HVV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen