Opgelost door Bol.com: retourkosten voor rekening klant
Details
De klacht
Bij BOL via een externe verkoper een woordenboek voor mijn dochter gekocht.Dit bleek verkeerd te zijn en dietn geruild te worden. Bij het willen retourneren blijkt dat de retourkosten voor eigen rekening zijn!.
Bij het bestellen is dat niet duidelijk nar voren gekomen.
Op de hoofdpagina staat in het GROEN: "Gratis verzending vanaf €20,- , gratis retourzending en 30 dagen bedenktijd".
Bij heeeeel goed kijken staat er nog een klein sterretje achter.
Als je dan verder klikt kom je op een volgende pagina met heel veel tekst waar in het ROOD de tekst staat: "Gratis retourneren". Pas als je de tekst daaronder helemaal doorleest dan staat er als laatste dat dit bij andere verkopers niet altijd gratis is.
Door het zo te presenteren doet BOL.Com aan misleiding.
De oplossing
Bol.Com neemt retourkosten voor rekening en ik wil het boek omruilen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.