Bose mini link besteld met een gratis softcover. Beide artikelen direct geretourneerd. Maar alleen de helft van de GRATIS softcover terug gestort gekregen. Wacht nu al 14 dagen op 229 euro
De oplossing
Ik wil zsm mijn geld terug. Ik heb al 3x gebeld..
5 reacties
Auteur
Bol.com
Datum
Beste Alejandra,
We hebben dit bericht in behandeling genomen en komen er zo snel mogelijk bij je op terug.
Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com
Auteur
Smits
Datum
Bedankt voor uw reactie. Ik snap niet waarom het zo lang duurt. Sinds vorige week donderdag wordt er elke keer gemeld dat het bedrag zsm wordt terug gestort. Het verzendbewijs is gecheckt. De bose soundlink en cover zijn in goede orde ontvangen door bol is mij gemeld.
Auteur
Smits
Datum
Inmiddels contact met Bol gehad en probleem is direct opgelost. Hartelijk dank voor de snelle response en afhandeling
Auteur
Bol.com
Datum
Heel graag gedaan.
Auteur
Smits
Datum
Ben tevreden met de afhandeling maar we hebben helaas nog steeds niet het bedrag op onze rekening.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Bol.com?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.