Opgelost door Bol.com: Retourzending niet correct afgehandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181394
Gebruiker
Smits
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bose mini link besteld met een gratis softcover. Beide artikelen direct geretourneerd. Maar alleen de helft van de GRATIS softcover terug gestort gekregen. Wacht nu al 14 dagen op 229 euro

De oplossing

Ik wil zsm mijn geld terug. Ik heb al 3x gebeld..

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Alejandra,

    We hebben dit bericht in behandeling genomen en komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Met vriendelijk egroet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Smits
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik snap niet waarom het zo lang duurt. Sinds vorige week donderdag wordt er elke keer gemeld dat het bedrag zsm wordt terug gestort. Het verzendbewijs is gecheckt. De bose soundlink en cover zijn in goede orde ontvangen door bol is mij gemeld.
  3. Auteur
    Smits
    Datum
    Inmiddels contact met Bol gehad en probleem is direct opgelost. Hartelijk dank voor de snelle response en afhandeling
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Heel graag gedaan.
  5. Auteur
    Smits
    Datum
    Ben tevreden met de afhandeling maar we hebben helaas nog steeds niet het bedrag op onze rekening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen