Opgelost door Bol.com: ruilen beschadigde artikelen bij zgn externe verkopers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46349
Gebruiker
jvdenb
Datum
5 reacties

Details

De klacht

geleverde koekenpannen set kwam in beschadigde verpakking aan en bleek ook dat een pan beschadigd was. omruilen via bol.com onmogelijk, moet contact opnemen met externe leverancier de prijsarena over omruilen. het blijkt dat de externen hun eigen regeltjes hanteren. er worden extra kosten door hun in rekening gebracht bij retourneren of omruilen, ook de bedenktijd volgens bol.com 30 dagen bij hun gemiddeld 14 dagen

bol moet duidelijk maken op de hoofd pagina dat er kosten kunnen zijn bij bestellen via externen

De oplossing

omruilen zonder extra kosten

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  3. Auteur
    jvdenb
    Datum
    volgens afspraak met externe leverancier heb ik de pannenset geretourneerd om om te ruilen. leverancier heeft € 6,75 over gemaakt om het terug te sturen.dit heb ik op 17-01-2014 gedaan. De afspraak was dat zodra ontvangst van zending de nieuwe set meteen opgestuurd zou worden. vandaag 24-01-2014 nog niks ontvangen
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist bent u telefonisch ingelicht over de status van uw bestelling.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  5. Auteur
    jvdenb
    Datum
    op 28-01 heb ik het pakket in goede staat ontvangen. punt voor bol dat zij constant achter de externe hebben aan gezeten om dit probleem op telossen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jvdenb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy