Opgelost door Bol.com: ruilen beschadigde artikelen bij zgn externe verkopers

jvdenb

geleverde koekenpannen set kwam in beschadigde verpakking aan en bleek ook dat een pan beschadigd was. omruilen via bol.com onmogelijk, moet contact opnemen met externe leverancier de prijsarena over omruilen. het blijkt dat de externen hun eigen regeltjes hanteren. er worden extra kosten door hun in rekening gebracht bij retourneren of omruilen, ook de bedenktijd volgens bol.com 30 dagen bij hun gemiddeld 14 dagen

bol moet duidelijk maken op de hoofd pagina dat er kosten kunnen zijn bij bestellen via externen

omruilen zonder extra kosten

Bol.com
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest.Met vriendelijke groet,
    jvdenb
    volgens afspraak met externe leverancier heb ik de pannenset geretourneerd om om te ruilen. leverancier heeft € 6,75 over gemaakt om het terug te sturen.dit heb ik op 17-01-2014 gedaan. De afspraak was dat zodra ontvangst van zending de nieuwe set meteen opgestuurd zou worden. vandaag 24-01-2014 nog niks ontvangen
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist bent u telefonisch ingelicht over de status van uw bestelling.Met vriendelijke groet,
    jvdenb
    op 28-01 heb ik het pakket in goede staat ontvangen. punt voor bol dat zij constant achter de externe hebben aan gezeten om dit probleem op telossen

Ook een klacht indienen over Bol.com?