Opgelost door Bol.com: Ruilen van Dolce Gusto niet mogelijk door gebruikt proefpakketje

Iris H

We hebben een Koffiezetapparaat Dolce Gusto gekocht bij Bol.com.
We gingen voor de goedkoopste variant. Deze hebben wij één keer gebruikt en het viel erg tegen. Naast dat het apparaat door blijft stromen omdat er geen automatische stop op zit, trilt hij zo hard (met doek er al onder) dat het glas er af trilt. Goed vasthouden dus! Er zat een proefpakketje bij met cups, hier hebben wij er dus een va gebruikt. Ik heb Bol.com opgebeld of ik deze toch kon ruilen voor een duurder apparaat, en evt 5 euro extra wilde betalen voor het gebruikte proefpakketje. Want het is jammer als volgende gebruiker dit pakketje misloopt. Echter kon ik vanwege dit gebruikte proefpakketje het apparaat niet meer ruilen.

Het apparaat ruilen tegen een betere versie.

Bol.com
    Beste klant,

Goed dat u hier een melding van maakt. Ik wil graag voor u uitzoeken wat hier precies aan de hand is. Ik heb uw klantgegevens gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet
    Imro
    bol.com

Iris H
Artikel retour, kosten teruggestort.

Ook een klacht indienen over Bol.com?