Opgelost door Bol.com: Saldo verlopen van cadeaukaart Bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 276986
Gebruiker
Lin1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cadeaukaart van Bol.com gekregen en nu wilde ik deze inwisselen en nu was deze verlopen? Er staat geen datum op de kaart dat deze voor een bepaalde periode opgemaakt moest worden? Het bedrag is 15 euro

De oplossing

Ik wil graag het bedrag alsnog kunnen gebruiken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bericht is gelezen en er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Kiki van bol.com
  2. Auteur
    Lin1
    Datum
    Vandaag een mail mogen ontvangen dat het tegoed weer op mijn pas gezet is.
    Ben erg tevreden over de snelheid en hoe mijn klacht afgehandeld is.
    Mijn dank hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lin1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tegoed is weer op mijn pas gezet.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen