Opgelost door Bol.com: Samenwerking van Bol.com met Rakuten Kobo is voor mij geen aanbeveling.

M.H.J. Morselt

Bol.com heeft een samenwerkingsverband met Rakuten Kobo. Ik heb bij Rakuten Kobo een boek besteld en betaald. Ik heb het boek niet gekregen. Ik heb via e-mails en telefonisch Rakuten Kobo vele malen benaderd. Ze reageren niet. Ik wil nu dat boek bestellen bij Bol.com. Ben nu huiverig geworden om dit te doen vanwege de samenwerking tussen Bol.com en Rakuten Kobo.

Het zou Bol.com sieren om mijn probleem bij Rakuten Kobo op te lossen. En mij het boek te laten downloaden via mijn account op mijn Kobo reader.

Bol.com
    Beste klant,

Ik wil graag even met u meekijken. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Ik heb u enkele dagen geleden een e-mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie van u ontvangen. Ik sluit de klacht online. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, dan zie ik graag een reactie op mijn e-mail.

Ik wens u nog een fijne dag.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

M.H.J. Morselt
Het boek dat ik via Rakuten KOBO 1 maand geleden heb besteld en betaald en niet gekregen, is door BOL.COM opgelost. Ik heb het boek nu op mijn App en e-readers. Een pluim voor Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?