Opgelost door Bol.com: Samenwerking van Bol.com met Rakuten Kobo is voor mij geen aanbeveling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 312754
Gebruiker
M.H.J. Morselt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bol.com heeft een samenwerkingsverband met Rakuten Kobo. Ik heb bij Rakuten Kobo een boek besteld en betaald. Ik heb het boek niet gekregen. Ik heb via e-mails en telefonisch Rakuten Kobo vele malen benaderd. Ze reageren niet. Ik wil nu dat boek bestellen bij Bol.com. Ben nu huiverig geworden om dit te doen vanwege de samenwerking tussen Bol.com en Rakuten Kobo.

De oplossing

Het zou Bol.com sieren om mijn probleem bij Rakuten Kobo op te lossen. En mij het boek te laten downloaden via mijn account op mijn Kobo reader.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Ik wil graag even met u meekijken. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik heb u enkele dagen geleden een e-mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie van u ontvangen. Ik sluit de klacht online. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, dan zie ik graag een reactie op mijn e-mail.

    Ik wens u nog een fijne dag.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.H.J. Morselt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het boek dat ik via Rakuten KOBO 1 maand geleden heb besteld en betaald en niet gekregen, is door BOL.COM opgelost. Ik heb het boek nu op mijn App en e-readers. Een pluim voor Bol.com
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen