Klacht Bol.com: Samsung kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66445
Gebruiker
Ingejulia
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nieuwe Samsung kapot.Het gaat om Samsung galaxy ace 3 . Maar het valt in de garantie en bol.com doet niks.weg bijna 300 euro?en nu?Nu heb ik mijn telefoon 2 week gebruikt en nu doet hij niks meer.Vind het niet echt kunnen als bedrijf niks voor mij kan betekenen.

De oplossing

Ik wil graag nieuwe telefoon.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer, mevrouw Walrecht,Vandaag heb ik u een e-mail gestuurd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  2. Auteur
    Ingejulia
    Datum
    Ik heb geen mail ontvangen van bol.com wil graag dat bol.com mij opnieuw mailt. Dit is mijn email. inge_walrecht@hotmail.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Inge, Onze e-mail is gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Het betreft hier het e-mailadres van het account van Inge WalrechtMet vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  4. Auteur
    Ingejulia
    Datum
    Ik heb nog geen reactie van bol.com via mijn emailadres

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ingejulia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen