Klacht Bol.com: Schandalig slechte klantenservice zowel telefonisch als social media team

Klachtnummer
# 263348
Gebruiker
Dcbvo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Product besteld op 30-5. Om 15:18 uur bevestiging ontvangen dat product op voorraad is en volgende dag geleverd wordt. Product is niet geleverd volgens afspraak. Telefonische klantenservice medewerker [naam verwijderd door moderator] heeft geen gevoel voor klantbeleving of inlevingsvermogen en hangt op. Op Facebook om 21:38 uur klacht ingediend waarop er geen antwoord is gekomen en er om 23:00 een bericht wordt gepost dat ik maar geduld moet hebben en dat ze maar tot 23:00 uur werken. Vanwege zomerdrukte is levering verlaat? Geen excuus helemaal niets. Zie tijdslijn Facebook op bol.com

De oplossing

Ik laat het aan bol.com over om met gepaste oplossing te komen. Late levering niet acceptabel!

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    U bericht is ontvangen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Groet,
    Imro
    bol.com
  2. Auteur
    Dcbvo
    Datum
    Wat een antwoord vol inlevingsvermogen weer, ook de excuses blijven uit.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Wij hebben meerdere malen u een e-mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Indien nodig, zou u dan kunnen reageren op de laatst verstuurde mail van 26 juni 2017?

    Ik wens u nog een fijne dag verder.

    Groet,
    Imro
    bol.com
    - - - - - - - - - - - - - -

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen