Klacht Bol.com: Schandalig slechte klantenservice zowel telefonisch als social media team

Dcbvo

Product besteld op 30-5. Om 15:18 uur bevestiging ontvangen dat product op voorraad is en volgende dag geleverd wordt. Product is niet geleverd volgens afspraak. Telefonische klantenservice medewerker [naam verwijderd door moderator] heeft geen gevoel voor klantbeleving of inlevingsvermogen en hangt op. Op Facebook om 21:38 uur klacht ingediend waarop er geen antwoord is gekomen en er om 23:00 een bericht wordt gepost dat ik maar geduld moet hebben en dat ze maar tot 23:00 uur werken. Vanwege zomerdrukte is levering verlaat? Geen excuus helemaal niets. Zie tijdslijn Facebook op bol.com

Ik laat het aan bol.com over om met gepaste oplossing te komen. Late levering niet acceptabel!

Bol.com
    Beste klant,

U bericht is ontvangen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

Groet,
    Imro
    bol.com
    Dcbvo
    Wat een antwoord vol inlevingsvermogen weer, ook de excuses blijven uit.
    Bol.com
    Beste klant,

Wij hebben meerdere malen u een e-mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Indien nodig, zou u dan kunnen reageren op de laatst verstuurde mail van 26 juni 2017?

Ik wens u nog een fijne dag verder.

Groet,
    Imro
    bol.com
    - - - - - - - - - - - - - -

Ook een klacht indienen over Bol.com?