Opgelost door Bol.com: Scheerapparaat gaat niet uit

Scheerapparaat101

Beste heer, mevrouw,

Ik heb gisteren een melding gedaan via de chat van Bol.com, helaas konden zij mij niet verder helpen. Ik wil u toch vragen om mij tegemoet te komen in deze uitzonderlijke kwestie.

Gisteren ging het scheerapparaat dat nog geen jaar oud is en drie jaar garantie zou hebben, niet meer uit. Bestelnummer 4977499410. Hoe hard er ook op het knopje gedrukt werd, hij wilde niet uitgaan. Na een uur hebben we er een paar klappen op gegeven, we moesten ten slotte weg en konden het apparaat niet onbeheerd achterlaten. Dit zou erg onveilig en onverantwoord zijn. Na deze klappen bleef het apparaat het nog doen. Na het apparaat nog een tijd in water te hebben gelegd, in verband met angst voor ontploffing, bleef hij nog aanstaan. We waren ten einde raad, omdat we echt weg moesten naar werk en het erg gevaarlijk was om het apparaat in huis te laten, al helemaal met een kat in huis. We zagen daarom geen andere uitweg en hebben het apparaat in de dichtstbijzijnde container gegooid. Wij zagen dit als veiligste weg.

Nu wil ik van u vragen om mij hierin tegemoet te komen. Verder waren we erg tevreden over het apparaat. Ik begrijp dat het in de meeste gevallen nodig is om het apparaat in te zien om te kijken of garantie aan de orde is. Ik ben echter van mening dat dit zo'n uitzonderlijke situatie is, dat niet van mij verwacht kon worden dat ik nog uren naast dat apparaat bleef zitten in de hoop dat hij ooit uit zou gaan.

Ik hoor graag of u mij hierin tegemoet kan komen. Indien wij het apparaat zonder de bijbehorende trimmerset zouden kunnen ontvangen, zou dat al super zijn.

Bol.com
    Beste Scheerapparaat101,

Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Scheerapparaat101,

Op 21 augustus heb je contact gehad met mijn collega. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Scheerapparaat101
Geld terug

Ook een klacht indienen over Bol.com?