Klacht Bol.com: Select is een waardeloos abbonement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 651641
Gebruiker
Zaubergen
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Select is echt een fabeltje. Ik heb select gekozen omdat er dan meerdere bezorgopties zouden zijn.. Maar tot nu toe iedere keer als er een zogenaamde select label bij staat, en ik ook controleer met mijn postcode, kan ik er geen gebruik van maken. Als je contact opneemt met bol.com zeggen ze heel makkelijk als het niet kan, kan het niet. Als je vraagt wat je als klant mag verwachten van select zeggen ze dat het voor artikelen geld met "select label" afhankelijk van de postcode. Weggegooid geld dus!

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze waarmaken waarvan ze zeggen dat je het als klant van het abbonement mag verwachten.
Geboden oplossing
Ik kreeg opnieuw een mail met welkom op Select. Ik weet niet wat ze met mijn account hebben gedaan, maar sinsdien kan ik helemaal geen bestellingen meer plaatsen..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Zaubergen
    Datum
    Klantnummer is 9007630551.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Zaubergen
    Datum
    Die staat gewoon goed.
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen