Klacht Bol.com: Select verpest door PostNL

NFP

Beste Bol.com

Ik wil U graag op de hoogte stellen van mijn ontevredenheid betreffende het 'select' programma. Via dit programma betaal ik voor een aantal premium bezorgopties, waaronder ook zondagbezorging. Aan uw kant lijkt alles goed te gaan, maar Uw partner voor dit programma, PostNL, blijkt keer op keer te incapabel om de gemaakte beloften (waar ik voor betaald heb) waar te maken. Nu is het weer eens zo ver dat ik met een aantal pakketten zit die, volgens de beloften, vandaag aan zouden komen, en die al weer uitgesteld zijn naar morgen. Hoeveel is een select lidmaatschap waard als de gemaakte beloften toch niet nagekomen worden door PostNL?

Een oplossing vinden met PostNL over verantwoordelijkheid van gemaakte beloften

Bol.com
    Beste NFP,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat dit niet prettig is wanneer je een Select abonnement hebt afgesloten. Wanneer wij merken dat het inderdaad vaker voorkomt dat de beloftes niet worden nagekomen, gaan we hier uiteraard over in gesprek met de bezorgdiensten.
    Volgens de traceercodes zijn de pakketten gisteren toch nog afgeleverd, hopelijk is alles in goede staat ontvangen.

Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?