Opgelost door Bol.com: Selectvracht levering deugt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 377761
Gebruiker
M. Hendriks
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik ben al klant vanaf 2001 bij bol.com. Sinds 2 a 3 jaar selectvracht klant. Daar heb ik ook voor betaald. Gisteren zaterdag 13 juli een orthopedisch hondenkussen besteld rond 10.00 uur (de voorwaarden van selectvracht zeggen voor 12 uur besteld dezelfde dag geleverd) ik klik op bestellen en zie eerste levering vandaag staan. Ik gelijk gebeld, heeft bol.com de optie dezelfde dag leveren uitgezet wegens drukte. Ik uitgelegd dat ik een hond heb met mogelijk artrose (wordt nog verder onderzocht) die gisteren ondanks zware pijnstillers moeizaam haar bench uit kwam, dus de garantie gekregen dat het dan vandaag geleverd zou worden, uitgelegd dat PostNL dat vrijwel nooit doet. Kijk ik zojuist in de PostNL app is de zending niet opgehaald, dus ik bel met bol.com bieden ze me een compensatie aan van 2,50 en beweren dat de fout bij PostNL ligt, nee het product is aangemeld bij hen, maar nog niet opgehaald dus niet TIJDIG door bol.com verstuurd. Mijn hond kan nu nog een dag met stijfheid doorbrengen. Ik vind dit ECHT belachelijk, je betaald voor een dienst en dan schakelen ze de optie dezelfde dag bezorgen uit, ze garanderen dat het de volgende dag wordt bezorgd en versturen het niet, dan durven ze je 2,50 aan te bieden. Ze mogen dit zeer goed oplossen anders zijn ze een hele goede klant kwijt.

De oplossing

Zorgen dat het product VANDAAG zondag 14/7/2019 zoals beloofd geleverd wordt, of zeer goede vergoeding het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

7 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste M. Hendriks,

    Dank voor je bericht! Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    M. Hendriks
    Datum
    Pakket is zojuist geleverd en wat denk je dat er in zit? Een KOFFER, blijkbaar kunnen ze een koffer niet van een kussen kunnen onderscheiden.
  3. Auteur
    M. Hendriks
    Datum
    Dit noemt men bij bol.com blijkbaar een orthopedisch hondenkussen. En dan kan het nieuwe kussen, niet eens VANDAAG geleverd worden, bagger bedrijf, service kennen ze blijkbaar niet, ze zijn nu een zeer goede klant kwijt.
  4. Auteur
    M. Hendriks
    Datum
    Dit noemt men bij bol.com blijkbaar een orthopedisch hondenkussen. En dan kan het nieuwe kussen, niet eens VANDAAG geleverd worden, bagger bedrijf, service kennen ze blijkbaar niet, ze zijn nu een zeer goede klant kwijt.
  5. Auteur
    M. Hendriks
    Datum
    Inmiddels in overleg over oplossing.
  6. Auteur
    M. Hendriks
    Datum
    Inmiddels in overleg over oplossing.
  7. Auteur
    M. Hendriks
    Datum
    De klacht is naar behoren opgelost, netjes opgelost door Sheriva klant vriendelijk en service gericht. Inmiddels kussen ontvangen, hond ligt er heerlijk optie slapen en hoop dat ze straks pijnvrij is. Sheriva goed gedaan bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Hendriks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gratis nieuw kussen en de koffer mogen we houden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen