Klacht Bol.com: Services ver te zoeken, Dynalogic regeert Bol.com
Details
De klacht
Na de levering van een vaatwasser blijkt apparaat niet te werken. Moet omgeruild worden, Bol.com is daarbij afhaneklijk van Dynalogic als transporteur. Omruildatum wordt vastgesteld, gelet op het feit dat het kan worden geleverd tussen 8.00 en 22.00 uur moet je daar wel een dag voor vrij nemen. Wordt door Dynalogic aangeboden op de verkeerde dag (een dag te vroeg) niet afgeleverd want er was niemand thuis. De volgende dag geleverd maar niet omgeruild, want de defecte vaatwasser zat nog met twee schroefjes vast (hoewel de dag ervoor met de customer care afdeling van Bol.com was afgesproken dat hij toch verwijderd zou worden en de nieuwe geplaatst. Resultaat: twee vaatwassers (in een kleine keuken). Heren van Dynalogic konden niet wachten ondanks dat ik met twee minuten thuis was en mijn vriendin het nieuwe apparaat in ontvangst had genomen. Verzoek gedaan aan Bol.com om te komen tot een nieuwe afspraak om het apparaat op te halen op een tijdstip dat het wel uitkomt wordt door Bol.com toegezegd, maar niet uitgevoerd door Dynalogic. Bol.com zegt toe dit op te nemen met Dynalogic maar laat zich leiden door Dynalogic en geeft telkens niet thuis. Ook toezeggingen om mij terug te bellen worden door Bol.com niet nagekomen. Resultaat: er staan nog steeds twee vaatwassers.De oplossing
Het apparaat te laten ophalen als het mij nu uit komt. Ik kan geen twee dagen thuisblijven voor een defect apparaat.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.