Klacht Bol.com: Services ver te zoeken, Dynalogic regeert Bol.com

BobSchouten

Na de levering van een vaatwasser blijkt apparaat niet te werken. Moet omgeruild worden, Bol.com is daarbij afhaneklijk van Dynalogic als transporteur. Omruildatum wordt vastgesteld, gelet op het feit dat het kan worden geleverd tussen 8.00 en 22.00 uur moet je daar wel een dag voor vrij nemen. Wordt door Dynalogic aangeboden op de verkeerde dag (een dag te vroeg) niet afgeleverd want er was niemand thuis. De volgende dag geleverd maar niet omgeruild, want de defecte vaatwasser zat nog met twee schroefjes vast (hoewel de dag ervoor met de customer care afdeling van Bol.com was afgesproken dat hij toch verwijderd zou worden en de nieuwe geplaatst. Resultaat: twee vaatwassers (in een kleine keuken). Heren van Dynalogic konden niet wachten ondanks dat ik met twee minuten thuis was en mijn vriendin het nieuwe apparaat in ontvangst had genomen. Verzoek gedaan aan Bol.com om te komen tot een nieuwe afspraak om het apparaat op te halen op een tijdstip dat het wel uitkomt wordt door Bol.com toegezegd, maar niet uitgevoerd door Dynalogic. Bol.com zegt toe dit op te nemen met Dynalogic maar laat zich leiden door Dynalogic en geeft telkens niet thuis. Ook toezeggingen om mij terug te bellen worden door Bol.com niet nagekomen. Resultaat: er staan nog steeds twee vaatwassers.

Het apparaat te laten ophalen als het mij nu uit komt. Ik kan geen twee dagen thuisblijven voor een defect apparaat.

Bol.com
    Beste Bob,

Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Milly van bol.com
    BobSchouten
    Ik heb inmiddels contact gehad met bol.com (mevrouw Milly). Maar als ook het hoofdkantoor zich niet aan afspraken houdt dan is een oplossing ver te zoeken. En dat valt me zwaar tegen.
    Bol.com
    Beste Bob,

Ik heb uw voicemail ingesproken en een aanvraag ingediend om de vaatwasser morgen bij op te halen. Ik zal vanmiddag nogmaals telefonische proberen te bereiken.

Milly van bol.com

BobSchouten
Nee de klacht is niet volledig opgelost. Hoewel het defecte toestel na drie weken is opgehaald, (heeft me zeker 12 uur aan beltijd etc gekost), staat er nog een vraag open, en daar reageert Bol.com weer niet op. Ik denk dat ik nu een rekening ga indienen voor al mijn werkzaamheden die ik heb moeten verrichten om het apparaat te laten ophalen. Service van bol.com echt om te huilen!!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?