Opgelost door Bol.com: Slecht in afspraken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120539
Gebruiker
Schudspeer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Met Bolcom kun je geen afspraken maken. Bij de aflevering van mijn nieuwe tv zou de oude meegenomen worden. Hun website geeft dat aan, een helpdeskmedewerkster en ‘Billy’ bevestigden dit. Maar de PostNL-koerier ‘had hiertoe geen opdracht gehad’ en liet de oude tv staan. Daarna werden twee nieuwe afspraken gemaakt, maar beide dagen kwam er geen afhaaldienst. Ik moest wel thuis zijn van 8.00 tot 20.00, en was dat ook. De vele telefoontjes die ik hieraan heb besteed, haalden niets uit. Het kostte mij twee vrije dagen. Voor een derde afspraak heb ik gepast. Bolcom maakte vervolgens een ‘mooi gebaar’: een bestedingsbon van 7,50 euro op mijn volgende bestelling, en een nutteloze link naar een afhaaldienst in mijn regio die witgoed, dus geen tv’s meeneemt. Voor mij geen Bolcom meer.

De oplossing

reële compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Erik, dit is inderdaad allemaal wel erg vervelend. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en mijn collega gaat zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    Schudspeer
    Datum
    Dankzij Klachtenkompas is de klacht tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schudspeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen