Opgelost door Bol.com: Slecht in afspraken

# 120539
Schudspeer

Met Bolcom kun je geen afspraken maken. Bij de aflevering van mijn nieuwe tv zou de oude meegenomen worden. Hun website geeft dat aan, een helpdeskmedewerkster en ‘Billy’ bevestigden dit. Maar de PostNL-koerier ‘had hiertoe geen opdracht gehad’ en liet de oude tv staan. Daarna werden twee nieuwe afspraken gemaakt, maar beide dagen kwam er geen afhaaldienst. Ik moest wel thuis zijn van 8.00 tot 20.00, en was dat ook. De vele telefoontjes die ik hieraan heb besteed, haalden niets uit. Het kostte mij twee vrije dagen. Voor een derde afspraak heb ik gepast. Bolcom maakte vervolgens een ‘mooi gebaar’: een bestedingsbon van 7,50 euro op mijn volgende bestelling, en een nutteloze link naar een afhaaldienst in mijn regio die witgoed, dus geen tv’s meeneemt. Voor mij geen Bolcom meer.

reële compensatie

Bol.com
    Hoi Erik, dit is inderdaad allemaal wel erg vervelend. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en mijn collega gaat zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
    Schudspeer
    Dankzij Klachtenkompas is de klacht tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Schudspeer

Ook een klacht indienen over Bol.com?