Opgelost door Bol.com: Slecht in meedenken

Lennhar

In het weekend had ik een playstation 4 besteld bij bol.com. Niet omdat deze de goedkoopste is maar omdat ik fijne ervaringen met bol.com heb. Op maandag krijg ik een mailtje dat de zending verstuurd wordt en een mailtje met aanbiedingen. Daarin staat de playstation 4 met een gratis spel(gta 5). Na een telefoontje met de klantenservice begrijp ik dat ik het pakketje moet weigeren aan de deur, het spel na zenden en mij de verzendkosten te laten betalen is te lastig.
Dus nu moet ik het pakket weigeren wachten tot (hopelijk maximaal)14 dagen tot dat ik mijn geld terug heb en dan weer opnieuw bestellen hopen dat die aanbieding dan nog loopt. Hoop extra moeite voor beide partijen en niet echt servicegericht.

Stuur het spel los op. Ik wil dan desnoods voor de verzendkosten betalen.

Bol.com
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Marieke van bol.com
    Lennhar
    Uiteindelijk een tegoedbon gekregen voor 50% korting op het spel. Beide partijen water bij de wijn gedaan.

Lennhar

Ook een klacht indienen over Bol.com?