Opgelost door Bol.com: Slecht in meedenken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88459
Gebruiker
Lennhar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In het weekend had ik een playstation 4 besteld bij bol.com. Niet omdat deze de goedkoopste is maar omdat ik fijne ervaringen met bol.com heb. Op maandag krijg ik een mailtje dat de zending verstuurd wordt en een mailtje met aanbiedingen. Daarin staat de playstation 4 met een gratis spel(gta 5). Na een telefoontje met de klantenservice begrijp ik dat ik het pakketje moet weigeren aan de deur, het spel na zenden en mij de verzendkosten te laten betalen is te lastig.
Dus nu moet ik het pakket weigeren wachten tot (hopelijk maximaal)14 dagen tot dat ik mijn geld terug heb en dan weer opnieuw bestellen hopen dat die aanbieding dan nog loopt. Hoop extra moeite voor beide partijen en niet echt servicegericht.

De oplossing

Stuur het spel los op. Ik wil dan desnoods voor de verzendkosten betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Lennhar
    Datum
    Uiteindelijk een tegoedbon gekregen voor 50% korting op het spel. Beide partijen water bij de wijn gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lennhar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen