Klacht Bol.com: Slecht service

Klachtnummer
# 271076
Gebruiker
Roos40
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een laptop besteld bij bol.com. hij vroeg om een update en gedaan daarna sloeg hij vast. Opgestuurd voor reparatie en zou gemaakt worden. Bij terug komst aangezet en ja weer hij vroeg om een update en ja hij sloeg weer vast. En nu willen ze hem gaan maken tegen betaling maar ga hier niet mee akkoord

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Roos,

    Dank voor je melding. Er wordt spoedig contact met je opgenomen.

    Groet & fijne dag,
    Tony van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Roos,

    Fijn dat we elkaar zojuist even gesproken hebben.

    Fijne dag en groet,
    Tony van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen