Klacht Bol.com: Slecht verpakt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 334914
Gebruiker
MamaPink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is de verpakking van onze bestelling, de doos was aan de bovenkant open, was slecht dicht geplakt, waardoor de doos ook stevigheid verloor, en wat ingedeukt was.

De oplossing

Zorgen dat dit niet meer gebeurt en op z’n minst ‘n excuus aanbieden, in welke vorm dan ook !!! Van het aankoopbewijs kon ik geen foto maken, die zat vast aan de plakband en gaat kapot als ik die eraf haal.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste MamaPink,

    Wij hebben je melding gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste MamaPink,

    We hebben je melding in behandeling genomen. Binnen 24 uur zal er contact met je worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MamaPink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com zou binnen24 uur contact met ons opnemen, moet nog gebeuren, 2 dagen verder....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen