Opgelost door Bol.com: Slecht voorraadbeheer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 404588
Gebruiker
Arjan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelde spullen niet geleverd, geen voorraad meer bij leverancier was het antwoord terwijl bij koop er voorraad was, staat wel weer op de site maar voor hoger bedrag. Slechte communicatie via chatrobot, wel mijn geld terug gehad. Eerste bedrag 129 euro daarna 185 euro.

De oplossing

Product leveren voor de afgesproken prijs

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Arjan,

    Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Arjan
    Datum
    Oke, bedankt voor de reactie, wel apart dat jullie nu wel reageren via een klachtensite en bij jullie rechtstreeks word je afgescheept door een chatrobot, die je doorverwijst naar marreg (Geen idee wat dat is).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol bied mij een voucher aan om het verschil in prijs te compenseren, dit lijkt mij een goede oplossing. ps werd erg vriendelijk geholpen door de mevrouw van Bol.com. COMPLIMENTEN !
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?