Klacht Bol.com: slechte administratieve afhandeling resulteert in de hoorn op de haak gooien door de service medewerker

DennisH1972

Twee weken geleden een dvd besteld via bol.com. Levering zou plaatsvinden via BR digitaal. De omschrijving klopt echter niet en ik krijg de verkeerde dvd opgestuurd. Er wordt mij duidelijk gemaakt dat de kosten van retourneren voor mijn eigen rekening komen. Vreemd want het is niet mijn fout. Ik bel naar de serviceafdeling van bol.com en ik krijg ene Persillia aan de lijn. Zij belooft mij een cadeaubon t.w.v. 6,95 euro als tegemoetkoming voor de portokosten. Ik stuur de dvd op. De bestelstatus verandert enkele dagen later in geretourneerd. De cadeaubon is echter nergens te vinden. En de rekening blijft open staan. Dus ik bel maar weer eens. Ik krijg eerst ene Frank aan de lijn die mij toezegt de cadeaubon direct aan te maken. Voor de rekening wordt ik doorverbonden met een ongeïnteresseerde dame met een limburgs accent. Zij zegt me te betalen. Dan krijg ik het geld over een week of 2 terug. Ik zeg dat dat onzin is en dat ik dat niet doe. Ik vraag haar naam, ze gooit de hoorn erop

Ik wil gewoon het juiste seizoen bestellen. Daarvoor wil ik echter wel dat alles goed is afgehandeld. De verkeerde geleverde en geretourneerde dvd moet gecrediteerd worden en de toegezegde cadeaubon moet in het systeem worden gezet. Verder vind ik dat de dame die zo lekker geïnteresseerd met haar werk bezig is en gewoon de hoorn op de haak gooit persoonlijk haar excuses aan moet bieden. Dat mag telefonisch maar wel gemeend. Het getuigt van een ongelooflijk onbeschoftheid om zoiets te doen. Om nog maar te zwijgen over het beeld dat door zulk personeel van een bedrijf ontstaat. Aangezien alle gesprekken worden opgenomen: het was op dinsdag 25 augustus rond 19:00 uur!

DennisH1972
    Oh ja. En onze Frank zou direct de cadeaubon aanmaken. Het ziet ernaar uit dat ook dat een illusie blijkt te zijn. Hij zei: over een minuut of 15. Anderhalf uur later? Helemaal niets!
    Bol.com
    Hoi Dennis, wat vervelend dat je dit ervaren hebt. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
    DennisH1972
    Ik heb in de tussentijd al wel een bevestiging dat het binnen 3 dagen wordt gecrediteerd. Neemt niet weg dat ik door de laatste dame op een volstrekt foute wijze ben behandeld en dat de cadeaubon nog steeds niet in het systeem staat. Vooral het gedrag van de dame het Limburgse accent stuit mij gigantisch tegen de borst
    Bol.com
    Beste Dennis, de cadeaubon zie ik wel in je account staan. Graag kom ik persoonlijk met je in contact zodat ik met je mee kan kijken. Kun je aangeven op welk tijdstip je bereikbaar bent? Groet, Kirsten webcare bol.com
    DennisH1972
    Ik ben in principe gewoon bereikbaar want ik heb vakantie. Alleen als ik achter het stuur zit, e.d. duurt het wat langer voordat ik opneem.
    Beste Dennis,
    Bedankt voor ons prettige telefoongesprek van gisteren. Ik heb je feedback gedeeld met mijn collega's en ik houd je er van op de hoogte. Nog een hele fijne vakantie toegewenst. Groet, Kirsten webcare bol.com
    DennisH1972
    Nou ik ben benieuwd of jullie idd het gesprek opgenomen hebben en de servicemedewerkster in kwestie zo ver krijgen contact met me op te laten nemen. Pas als ik daar uitsluitsel over krijg kan ik dit als afgedaan beschouwen.
    Ik wacht nog steeds!!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?