Opgelost door Bol.com: Slechte afhandeling reparatie en klacht

sad Opgelost
BVH1987

Wij hebben in november 2020 een Siemens espressomachine gekocht bij bol.com. Het was een vrij duur apparaat van ruim 900 euro. Na ongeveer een jaar begon het apparaat vast te hangen. Niet iedere keer maar wel regelmatig. Ik heb hiervoor in maart 2022 contact opgenomen met bol.com. Het apparaat heb ik opgestuurd ter raparatie en kreeg het na 2 weken terug. In de reparatie stond dat ze hem gereset hebben en verder niks konden vinden.

De klachten bleven aanhouden, het apparaat blijft nog altijd vast hangen met veel frustratie tot gevolg. Je koopt immers geen apparaat voor dit bedrag die niet naar behoren werkt. Later weer contact opgenomen met bol.com dat de klachten niet verholpen zijn en ik vermoed dat er een productiefout in zit. Wederom het apparaat opgestuurd ter reparatie en wederom retour gestuurd zonder oplossing of maar iets te repararen.

Via de klantenservice van bol.com worden mijn berichten telkens naar de raparatieafdeling doorgestuurd die mij doodleuk vertellen dat er niks met dat apparaat aan de hand is. Er is weldegelijk iets aan de hand, ik heb liever ook dat hij altijd goed werkt. Ik verzin niet zomaar dat een apparaat niet naar behoren werkt! Daarnaast zitten we nog in de garantieperiode en verwacht ik dat een klacht goed serieus wordt genomen en goed wordt afgehandeld.

Ik word bij bol.com steeds van het kastje naar de muur gestuurd, tussen de klantenservice en reparatieafdeling. Verzoeken om dit op een hoger niveau te bespreken worden afgewezen "je kan alleen contact opnemen via de klantenservice...". Bol.com durft geen verantwoordelijkheid te nemen en een nieuw apparaat te sturen, of mijn aankoop te crediteren.

Zolang het op kleine bedragen gaat willen ze met je meedenken maar bij grote aankopen geven ze niet thuis!

1. Crediteren bedrag
2. Nieuw apparaat
Jammer dat je bij de klantenservice van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Zelfs vragen naar de klachten afdeling doorsturen lijkt onmogelijk. Jammer dat je dan uiteindelijk via een slechte recensie / klacht via verschillende sites wel gehoor krijgt. Als de klantenservice eerder mee had willen denken had dit niet tot een klacht op verschillende sites hoeven te komen.

Bol.com
    Beste B. van Herpen,

Dank voor je melding. Je ongemak is helder en heel begrijpelijk.
    Je krijgt nog even een berichtje van ons omtrent het vervangen.

Alvast een fijne avond,
    Tony van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?