Opgelost door Bol.com: Slechte aflevering

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 467180
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Thuis gebleven maar het pakket niet afgeleverd maar moest opgehaald worden aan Pickup parcelshop te Voorschoten. Andere paketten die middag wel afgeleverd door andere leveranciers.
We waren er voor thuisgebleven en toen op de site zagen we dat het bezorgd was. Dus niet. Kaartje in de bus dat het opgehaald kond worden .
Ophaalpunt gaf aan veel klachten die dag al van mensen die wel thuis waren maar toch de deur uit moesten omdat ze een kaartje in de bus hadden gehad terwijl ze thuis waren

De oplossing

Wat u gewend bent hiervoor te doen. Hierdoor gaat u vele klanten verliezen want in de parcelshop werd aangegeven dat ik 1 van de 100 ben .

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
In ieder geval een persoonlijk contact en niet een korte niets zeggende mail. De oplossing heb ik zelf gedaan door het pakket op te halen en dat koste mij een uur. Ik kan het dus beter in de winkel halen. In dit geval is goedkoop een hele erge duurkoop.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen