Klacht Bol.com: slechte bemiddeling

Topper

Ik heb een topper besteld bij een partner van bol.com. Ik was opzoek naar een goede topper ivm rug problemen. Helaas voldeed de topper die ik binnen heb gekregen niet aan mijn wensen. Ik heb de topper netjes weer in de verpakking gerold en direct de volgende werkdag bij een post nl punt afgegeven. Nu is de verpakking onderweg los gegaan en heeft de bezorger hem waarschijnlijk over de grond getrokken, want bij aankomst bij de partner was de topper vies. Aan de onderkant zaten allemaal modder vlekken. De partner wilt hem zo niet terug nemen en als bemiddeling biedt bol.com dat IK de partner ipv het volledige bedrag €45,- moet betalen, zodat hij er een nieuwe hoes over heen kan doen. Ik begrijp dat de partner hier niks mee kan, maar verwacht wel een andere oplossing van bol.com tegenover een vaste klant. Want het kan natuurlijk niet zo ziin dat als ik een topper netjes terug breng, hij onderweg vies wordt, dat ik een “boete” moet betalen van €45,- zodat de verkoper hem verder kan verkopen. En ik dan????

Dat zij zelf die 45,- betalen voor de partner om zijn topper toch te kunnen verkopen en mijn factuur vervalt. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb.

Ook een klacht indienen over Bol.com?