Klacht Bol.com: Slechte bezorging, nog slechter bedrijf.

Klachtnummer
# 625359
Gebruiker
Anonymous1995
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Nogsteeds samenwerkend met het verschrikkelijk slechte bedrijf DHL. Constant verandering van bezorgpunt op het laatste moment van de dag waar ze zeggen dat ze gaan bezorgen.

Klantenservice geprobeerd, maar die doen alsof alles goed gaat en er geen probleem is. Doodleuk mij even lopen vertellen dat het 2 dagen gaat duren voordat ze weten waar mijn pakket is.. wat een troep zeg.

Gewenste oplossing

Compensatie voor het mislopen van een verjaardags cadaeu.
Of op z'n minst iets beters dan "we gaan kijken en we hebben over 2 werkdagen info waar je pakket is"

Wat is dat voor klantenservice?? Hoezo zou het 2 dagen duren om uit te vinden waar mijn pakket is.

Bovendien doet de klantenservice ook lekker nonchalant en doen alsof er niks aan de hand is.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen