Klacht Bol.com: Slechte klachtenservice bol.com

Klachtnummer
# 379263
Gebruiker
Friso
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 23-5-2017 heb ik voor €799 een medion erazer laptop gekocht bij bol.com. helaas begaf de laptop het een paar weken geleden. En heb ik vervolgens meteen contact opgenomen met medion. die mij er op wees de laptop terug te zetten na fabrieksinstelling om een software fout uit te sluiten. Na dit gedaan te hebben in het probleem niet opgelost. En ik het dus noodzakelijk om de laptop ter reparatie op te sturen. Maar aangezien medion maar 2 jaar garantie bied over zijn product heb ik hierna gelijk contact opgenomen met bol.com. En mijn probleem voorgelegd aan de online helpdesk.

De online helpdesk wees me erop dat de garantie verlopen is en er kosten verbonden zijn met deze reparatie. Waar ik het natuurlijk niet mee eens ben aangezien mijn laptop net 2 jaar oud is geweest en ik er €799 voor heb betaald. Mag ik er toch wel vanuit gaan dat de laptop z'n 5 jaar mee gaat!

Hierna heb ik nog een mail gestuurd waar mij weer werd gewezen op de kosten van de reparatie. Waarop ik heb geantwoord dat het product overduidelijk niet deugelijk is.
Hierna heb ik geen antwoord meer gehad en zijn mijn klachten niet geholpen en zit ik al een aantal dagen zonder laptop.

De oplossing

Ik hoop dat het bedrijf toch in staat is om mijn klacht te verhelpen. En in het vervolg antwoord op mails.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Friso,

    Wij hebben je bericht gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen