Klacht Bol.com: Slechte klantenservice en retourbeleid bij defect

Klachtnummer
# 343670
Gebruiker
Lisa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb gister contact gehad met de klantenservice van bol.com.
Ik had een kadotje gekocht voor de verjaardag van mijn nichtje en bleek dat het spel defect was. Dat is natuurlijk al erg vervelend maar na het retour gestuurd te hebben met de vraag of ik een nieuwe toegestuurd kon krijgen, werd meteen verwezen naar het beleid. Dat doen ze niet bestel maar opnieuw. Ook nog niet zo een probleem, maar het artikel is inmiddels 5 euro duurder en dat verschil mocht ik zelf ophoesten terwijl zij een defect artikel geleverd hebben.
De medewerker was weinig behulpzaam en bleef naar het beleid verwijzen.
Uiteindelijk maar bij een andere winkel besteld omdat ik het schandalig vind dat zij 5 euro willen verdienen aan hun eigen fout
Heel jammer, ik bestel best veel bij bol.com

De oplossing

Maak een onderscheid tussen retour en retour bij defect geleverd artikel.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Zou je ons het bestelnumer willen sturen, dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Heb je een bestelnummer van het verjaardagscadeautje? Op basis van je bestelnummer, kan ik de juiste gegevens erbij zoeken en contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lisa,

    Bedankt voor je reactie. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lisa,

    Sanae heeft je op 16 januari een e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?