Opgelost door Bol.com: Slechte kwaliteit van kettingen

Peen1979

Dochterlief heeft een BFF ketting gebroken hart 2 st, nieuw isbn/ean 8715973134509 besteld. Bij de 1e levering bleken het 2 dezelfde gedeeltes te zijn, een foute inhoud dus. Deze is geretourneerd. Hedenmorgen is het correcte artikel geleverd en heeft dochterlief de helft ervan aan haar BFF overhandigd als verjaardag cadeau. Hoe teleurstellend dat van haar eigen gedeelte de ketting brak. Beetje vervelend om het gedeelte van haar BFF terug te vragen om deze vervolgens weer te retourneren en afwachten of het volgende artikel wel correct is. Dochterlief is het vertrouwen in het materiaal inmiddels verloren.

Het zou fijn zijn als het bedrijf een nieuwe, volledige ketting stuurt waar de vriendinnen wat langer plezier van hebben dan een halve dag.

Bol.com
    Beste Peen1979,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je deze bestelling bij één van onze partners geplaatst hebt, zij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Charissa van bol.com
    Bol.com
    Beste Peen1979,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze partner. Bij deze sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

Peen1979
excuses, dochterlief heeft een nieuwe ketting ontvangen per post en is er reuze blij mee. Dank voor het snelle handelen en de geboden oplossing

Ook een klacht indienen over Bol.com?