Opgelost door Bol.com: Slechte kwaliteit waarborging en niet serieus genomen.

content Opgelost
Anoniem

Op vrijdag 6 december heb ik via bol.com een horloge gekocht. Ik had al netjes betaald en ik kreeg te zien wanneer mijn horloge geleverd zou worden. De volgende dag krijg ik opeens een automatische bericht dat het horloge bij de externe verkoper niet meer beschikbaar is en de bestelling wordt geannuleerd. Ik heb de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat het horloge nog gekocht kon worden. Ik moest dan wel 20 euro meer betalen omdat die van een andere verkoper was. Bol.com kon er niets aan doen werd er gezegd want zelf verkopen ze het horloge niet. Zij zijn niet verantwoordelijk voor de producten en kwaliteit van externe verkopers. Beetje jammer dat bol.com de kwaliteit van hun webshop zo laag heeft staan en zich verschuild achter externe verkopers. De medewerker gaf aan dat hij alleen een bericht kon sturen naar de originele verkoper en verder niets. Die middag heb ik een klacht ingediend bij bol.com, en opeens werd ik wel serieus genomen. Helaas kreeg ik aan het einde van het gesprek dezelfde boodschap, bol.com kan niets doen. Ik kreeg voor het ongemak een cadeaubon van 5 euro. Met de medewerker aan de telefoon hebben we samen gekeken wat de beste optie was. Er bleek een horloge in het magazijn van bol.com te liggen. Ik heb er toen voor gekozen om het horloge toch te kopen. Deze kreeg ik de volgende dag netjes binnen en zag er goed uit. De volgende dag merkte ik dat het slot niet goed sloot en snel los liet. Opnieuw bol.com gebeld. De enige oplossing die ze gaven was er horloge retour sturen, wachten tot het geld terug gestort is en dan zelf weer opnieuw bestellen. Dit gaat dus dagen duren en het horloge is al bijna niet meer leverbaar. Hier konden ze niets aan doen. Ik heb gevraagd of het mogelijk was dat ik het horloge naar de verkoper stuurde voor reparatie. Dit was niet mogelijk want het horloge kwam uit het magazijn van bol.com en moest daarom eerst terug. Bol.com maakt dingen onnodig extreem moeilijk.
Ik heb aangeven dat ik een serieuze klacht wilde indienen bij bol.com. De medewerker gaf aan dat ze het ging opschrijven. Toen ik vroeg wat er mee werd gedaan gaf ze aan dat het bij mijn account stond en ze op de hoogte waren dat ik ontevreden was. Verder wordt er niets gedaan met de klacht. Ik heb gevraagd of er nog iemand naar ging kijken en het antwoord was nee. Als ik een echte klacht wilde indienen moest ik maar een brief sturen en dan zou er misschien iets mee worden gedaan. Kortom bol.com neemt mij niet serieus en verschuilt zich.

Ik verwacht dat er serieus naar mijn klacht wordt gekeken. Dat bol.com verantwoordelijkheid neemt voor de producten die ze op de site aanbieden en stopt zich te verschuilen.

Bol.com
    Beste Anoniem,

Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Charissa van bol.com

Anoniem

Ook een klacht indienen over Bol.com?