Opgelost door Bol.com: Slechte regeling airmiles

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 333474
Gebruiker
Bella
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoi,

Fijn, ik ben dus dagen voor niks aan het wachten totdat het weer mogelijk is om airmiles in te wisselen bij bol.com. De site suggereert namelijk dat het momenteel niet kan wegens onvoorziene omstandigheden, maar dat dit wel (nog) mogelijk is en blijft. Ik heb tot 2 maal toe contact opgenomen met Bol.com, waarna de eerste medewerker zei dat het binnenkort weer mogelijk is. Reden dus om gewoon te wachten dacht ik en mocht ik in de gegeven omstandigheden ook denken n.a.v het eerste gesprek met de desbetreffende medewerker. Althans, tot en met vanavond. Want medewerker 2 verteld doodleuk dat het sowieso niet meer mogelijk is om airmiles in te leveren. Men heeft dit niet aangekondigd (1) en een paar weken geleden heb ik al eens een bestelling geplaatst en betaald met (gedeeltelijk) airmiles: echter het product voldeed niet aan de gestelde eisen, waardoor het product geretouneerd is. In plaats van de airmiles weer op mijm bol.com account te zetten, hebben ze het weer op de airmiles kaart gedeponeerd...en vervolgens de mededeling dat het inwisselen van airmiles niet meer mogelijk is tijdelijk...

Super slecht geregeld en vooral jegens de consument!

De oplossing

Wellicht handig als jullie website aangepast wordt en mensen individueel geholpen worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Heb je voor mij een (recent) bestelnummer, zodat ik je gegevens erbij kan zoeken.

    Met vriendelijk egroet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik heb je zojuist gesproken om de situatie uit te leggen. Bedankt voor je begrip.

    Je hebt een mail ontvangen als bevestiging van ons gesprek.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bella
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wat een super service van Bol.com Niks maar dan ook echt niks op aan te merken. Consument wordt heel serieus genomen bij dit bedrijf. Gr.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen