Opgelost door Bol.com: Slechte reparatieafdeling maken onderdelen kwijt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 433705
Gebruiker
teleurgestelde vaste klant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Airpods retour gestuurd binnen de garantieperiode; keurig verpakt de case en de 2 oortjes. 1 oortje was kapot andere werkte prima.
Na een week kreeg ik mijn product terug; alleen de case met het werkende oortje. na diverse malen mailen krijg ik te horen dat ze het kapotte oortje niet hebben ontvangen. Misschien kwijtgeraakt bij het openmaken? verprutst tijdens het repareren ? ik weet het niet maar het is wel een makkelijke manier om te zeggen klacht opgelost oortje niet ontvangen.

Gewenste oplossing

ik wil mij oortje gerepareerd terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen