Opgelost door Bol.com: Slechte reparatieservice!

content Opgelost
GeenServiceBol.Com

Slechte beoordeling reparatie service.

Ik heb gekozen voor een rowenta zakloze stofzuig. En na 5 maanden al de zuigkracht verloren. Wanneer deze bij de reparatieservice terecht komt wordt dit beoordeeld op slecht onderhoud! En dat terwijl wij altijd na iedere beurt de vuilcontainer legen en de filter uitklappen. Het is zo wel heel makkelijk om te zeggen dat er garantie en service kostenloos wordt gegeven en het vervolgens op gebruikers schade gooien. Voor de stofzuiger van €100 moet er €50 reparatie betaald worden. Nou ik dacht het niet! Daarnaast is het al de 2e stofzuiger die ik van hun gekregen heb, omdat de vorige al na 2 stofzuigbeurten het er al mee op hield. Fout in het apparaat kan altijd gebeuren denk je dan, nu deze na 5 maandag al verlies van kracht en dan is het ook nog eens de schuld van het onderhoud?! Ik voel me echt opgelicht!

Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug hebben, of op zijn minst een nieuw of gerepareerd apparaat. Nooit meer een rowenta stofzuiger, waardeloos hoe snel ze kracht verliezen.

GeenServiceBol.Com
Ondanks dat ik het vertrouwen in het apparaat en merk verloren ben ben ik blij met de oplossing van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?