Klacht Bol.com: slechte service BOL als het bedrijf(partner) failliet gaat

Klachtnummer
# 603717
Gebruiker
goedlachs149
Datum
5 reacties

Details

Klacht

bij Bol 43inch TV gekocht en is kapot. De partner van Bol die de TV geleverd heeft is bij Bol niet meer actief, Bij Philips de zaak gemeld maar dit bedrijf accepteert geen 43inch TVs voor reparatie. Bol weer aangeschreven hoe het nu verder moet maar die blijven bij het standpunt staan dat ik het nu ZELF moet oplossen. Heel slechte service van BOL . Mijn advies koop geen TVs meer bij Bol want dan moet je alles zelf oplossen, Philips zelf zegt dat ik met CE repair Nederland kontakt moet opnemen. Ik begrijp niet dat BOL dit zelf verzorgt, heb uiteindelijk de TV bij hun aangeschaft

Gewenste oplossing

Bol moet dit voor mij oplossen

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    goedlachs149
    Datum
    Bol reageert binnen paar dagen, blijft moeilijk om met Bol kontakt te houden, al 5 medewerkers aan de lijn gehad
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    goedlachs149
    Datum
    ik heb op verzoek van Bol video filmpje van de kapotte TV opgestuurd t.a.v. klantenservice BOL tav Rita, tot op heden nog geen reactie van BOL, filmpje is verstuurd met We Transfer op 30-6-2022, moest vanwege de grootte van bestand
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen