Klacht Bol.com: slechte service BOL als het bedrijf(partner) failliet gaat
Details
Klacht
bij Bol 43inch TV gekocht en is kapot. De partner van Bol die de TV geleverd heeft is bij Bol niet meer actief, Bij Philips de zaak gemeld maar dit bedrijf accepteert geen 43inch TVs voor reparatie. Bol weer aangeschreven hoe het nu verder moet maar die blijven bij het standpunt staan dat ik het nu ZELF moet oplossen. Heel slechte service van BOL . Mijn advies koop geen TVs meer bij Bol want dan moet je alles zelf oplossen, Philips zelf zegt dat ik met CE repair Nederland kontakt moet opnemen. Ik begrijp niet dat BOL dit zelf verzorgt, heb uiteindelijk de TV bij hun aangeschaftGewenste oplossing
Bol moet dit voor mij oplossenReageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.